Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sysy és Mia

Két prostituált életéről szól a blog. A történet fiktív. Bár néhány részét valóban egy prosti mesélte el, de az is ki lett színezve. "Mi is emberek vagyunk! Csak más a munkák! Jó lenne, ha ezt felfognák végre!"

Friss topikok

  • Krisztián M: Kár, hogy leálltál. (2016.11.15. 15:07) Mia-...
  • bemaor: Jelentem: javítva! Csak neked! :) Nem tudom, hogy találkoznak-e....mindig írás közben születnek a ... (2012.10.10. 11:59) Sysy-Balázs
  • bemaor: Köszi. Nem hagyom abba. Beleolvastam abba a blogba. Nagyon jó az írás, viszont túlságosan élet sza... (2012.10.03. 14:53) Sysy-Tragédia
  • bemaor: @fddd2b42c308148470b7140279ce8a4e: köszi. Üdv újra itt! :) (2012.09.14. 13:26) Kezdetek- Sysy

Szerzők

Sysy-börtön

2012.10.04. 14:42 | bemaor | Szólj hozzá!

Az események gyorsan zajlottak. Sysy nem nagyon fogta fel mi történik körülötte. Sodródott. Annyira el volt keseredve Lilla miatt, hogy nem is szólt senkinek. Ügyvédet is úgy rendeltek ki mellé. A tárgyaláson szinte semmit nem mondott, csak annyit, hogy a vallomását tartja. Két év letöltendő. Szeged, Csillag börtön.
-Felebezzünk!-mondta az ügyvéd.
-Hagyja csak! Leszarom.-közölte fa arccal Sysy.
Így hát bevonult a börtönbe. Két éve volt csak Pesten, és már börtönbe kellett mennie. 20 évesen a börtön egyik legfiatalabb tagja volt. Az első idők nem sok emléket hagytak benne. Evett, aludt, és csak akkor ment ki a zárkájából, amikor muszáj volt. Egy reggel aztán új társat kapott. Kitti. 25 éves, szőke, baba arcú lány. Cserfes volt.
-Szia! Kitti vagyok!
-Sysy.
-Mért vagy itt?
-Megöltem egy férget, aki megölte a barátnőm.
-Én az apámat öltem meg. 14 éves korom óta molesztált. Ahogy betöltöttem a 18-at megpattantam, de azért hazajártam látogatóba, amikor nem volt otthon. Egyszer észre vettem a húgomon, hogy valami nem stimmel. Kiszedtem belőle, hogy vele is azt csinálja. Megvártam. Már nem féltem tőle. Szó szót követett, én meg leszúrtam. 6 évet kaptam, mert miután leszúrtam, még 56szor szúrtam bele a kést. Elborult az agyam. Ha a rendőrök nem szednek le róla, még mindig szurkálnám.-röhögött.-Megérdemelte a fasz!
Sysy nem akarta részletezni a saját történetét, de Kitti mindent kihúzott belőle. Ahogy a szavak elhagyták a száját, úgy hagyta el a fájdalom a szívét. Minden egyes mondattal, könnyebb lett a lelke. Mire vége lett a sztorinak, egészen meglepődött azon, hogy elmúlik a fájdalom. Lillára gondolva nem szomorúság, hanem szeretet járta át a szívét. Onnantól minden más lett. Elkezdett tanulni. Érettségire készült. Mindenki nagyon szerette odabenn. Kedves lett, és közlékeny. A két év így már gyorsan elrepült.
Amikor közölték vele, hogy másnap elhagyhatja a börtönt, akkor ijedt meg csak. Hova menjen? Lilla lakásáról semmit nem tudott. Ez alatt a két év alatt nem látogatta meg senki. Mit fog csinálni. Nem sokat aludt aznap éjjel. Kitti többször megébredt a mocorgásra.
-Mi van? Mért nem alszol?
-Nem tudok. Bocs. Nem tudom mihez kezdek odakinn.
-Aludj! Majd reggel beszélünk!
Reggel aztán Kitti felírt neki egy telefonszámot. -Ő a barátom. Hívd fel és mond meg neki, hogy az üzenem segítsen neked. Jó?
Sysy megköszönte a segítséget, és elindult. Egy óra múlva már kinn állt a szabad levegőn. Érdekes módon nem megkönnyebbülést, sokkal inkább bizonytalanságot érzett.
Valamennyi pénz volt nála, még akkorról, amikor őrizetbe vették. A mobilja nem működött, így hát elindult egy telefon fülkét keresni. Tárcsázott.
-Tessék.-mély hang szólt bele.
Elrebegte, hogy ki ő, és miért telefonál. A férfi kimért hangja, azonnal kedvesebb lett. Rendkívül készségessé vált.
Négy óra múlva a megbeszélt helyen találkoztak.
Az úton végig Kittiről beszélgettek. Az Alföldön, egy kis faluban lakott a fiú. Poroszló. Igazán takaros kis hely. Az éjszakát átbeszélgették. Misi egy kicsit meghökkent attól, amit hallott.
-Hihetetlen.-mondogatta.
Misi Pestre járt fel dolgozni, így Sysy megkérte vigye el őt is.

Legelőször a kis öreget látogatta meg. Kopogott. Többször is, de semmi válasz. Felment egy szinttel feljebb. Gondolta megnézi, hogy Gábor ott lakik e még. Szerencséje volt. Gábor amikor meglátta, széles vigyorral az arcán invitálta beljebb.
-Úristen! Te itt? Hallottuk mi történt. Lillát mi temettük el, mert Kata volt megadva értesítendő személynek. Próbáltunk az első pár hónapban elérni téged a Csillagban, de azt mondták sem telefont, sem látogatót nem fogadsz.
-Ja, kicsit össze voltam esve.
-Várj, hívom Katát. Ő is örülni fog.
Azzal tárcsázott is. Amíg várták, Gábor elmondta, hogy az öreg hét hónappal ezelőtt halt meg. Egyszerűen elaludt.
Kata fél óra múlva már ott is volt.
-Basszus! Hogy lehet így eltűnni? -kezdte azonnal, ahogy belépett az ajtón. Majd átölelte Sysy-t, és minden haragja elmúlt.
Három órát beszélgettek át, amikor Misi hívta. Sysy megköszönt neki mindent, majd miután megbeszélték, hogy tartják a kapcsolatot, elköszönt. Úgy döntött, ott marad.

Kiderült, hogy Lillának nem kevés félre tett pénze volt. Azt mind eltették Katáék, Sysynek. Meglepődött, hisz nem gondolta, hogy van még olyan ember, aki nem lép le egy ekkora összeggel.
Két millió hatszázezer forint.
Nem kevés pénz, de ahhoz sajnos nem elég, hogy teljesen új életet kezdjen. Volt min gondolkodnia. Gábornál húzta meg magát átmenetileg....

A bejegyzés trackback címe:

https://sysy-mia.blog.hu/api/trackback/id/tr214819929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása