Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sysy és Mia

Két prostituált életéről szól a blog. A történet fiktív. Bár néhány részét valóban egy prosti mesélte el, de az is ki lett színezve. "Mi is emberek vagyunk! Csak más a munkák! Jó lenne, ha ezt felfognák végre!"

Friss topikok

  • Krisztián M: Kár, hogy leálltál. (2016.11.15. 15:07) Mia-...
  • bemaor: Jelentem: javítva! Csak neked! :) Nem tudom, hogy találkoznak-e....mindig írás közben születnek a ... (2012.10.10. 11:59) Sysy-Balázs
  • bemaor: Köszi. Nem hagyom abba. Beleolvastam abba a blogba. Nagyon jó az írás, viszont túlságosan élet sza... (2012.10.03. 14:53) Sysy-Tragédia
  • bemaor: @fddd2b42c308148470b7140279ce8a4e: köszi. Üdv újra itt! :) (2012.09.14. 13:26) Kezdetek- Sysy

Szerzők

Mia-...

2012.10.17. 11:44 | bemaor | 7 komment

Lassan nyitotta ki a szemét. Ágyban feküdt. Minden halvány zöld és fehér volt. Nem tudta hol van, és hogy került oda. Lassan szivárogtak vissza az emlékek a fejébe. Megpróbált felülni. Éles fájdalom az oldalában. Odakapott. Be volt kötözve. Minden beugrott. Valaki leszúrta. Oldalra nézett. Egy fekete hajú lány feküdt a szomszéd ágyon. Egy kórház. Másik oldalra fordult. Ott ült Réka egy fotelban. A feje félrebillenve. Aludt.
-Réka...Réka....-halkan szólítgatta húgát.
-Mia!-felpattant a fotelból, és az ágy szélére ült. Két kézzel szorongatta Mia kezét.
-Azt hittem soha nem ébredsz fel.-sírt.
Réka elmesélte, hogy már egy hete itt fekszik. Hans talált rá a bokrosban. Tiszta vér volt mindene. Azt is elmondta, hogy a szülei kaptak egy cetlit: "Úgy jársz, mint a ribanc lányod!" felirattal. Nem vették komolyan, de két nap múlva hívta őket Hans. Most mindenki nagyon meg van ijedve. A szülők árulják a budai villát. Átmenetileg vidéken vannak, ismerősöknél. Pánikol mindenki.
-Tuti Zsolt keze van a dologban.-zárta le Réka.
-Hans?
-Nem tudom. Az első négy napban itt ült éjjel-nappal, de most már két napja színét se láttam.
Mia a telefon után nyúlt.
-Szia!
-Szia! Hát magadhoz tértél? Úgy örülök. Sietek hozzád! Szeretlek!
-Merre jártál?
-Elintéztem egy-két dolgot. Kirándultam. Majd elmesélem.
Kirándult? Hát nem esett túl jól Miának a dolog.

Hans csak másnap reggel ment be a kórházba. Mia kissé sértődötten fogadta.
-Kikirándulgattad magad?
-Aha. Magyarországon voltam.
-Hol? Miért?
-Megkértem Zsolt barátodat, hogy akadjon le rólad.
-Mi? Te hülye vagy? Most felbosszantottad. Tuti kinyír.-zokogott Mia.
-Tuti nem nyír ki. Nem nyír ki az már senkit. Nyugodj meg!
-Ezt hogy érted?
-Maradjunk abban, hogy ő bosszantott fel engem. Többet nem is kell tudnod.
-De tudni akarom.
-Nem fogod. Jobban tudsz olyan dologról hazudni, amiről nem tudsz semmit, mint amiről mindent tudsz. Érted? Ki tudja mit hoz az élet...Egy biztos. Nem kell már félned tőle.
Mia nem kérdezett többet. Ez a nagy mamlasz ember valami olyat tett érte, amit nem sok ember tenne meg a szerelméért. Ott, abban a pillanatban beleszeretett Hans-ba. Végérvényesen szerelmes lett.

Még egy hetet kellett benn töltenie a kórházban. A szomszéd ágyon fekvő lány nem volt magánál. Szép volt. Hosszú fekete hajú, vékony, fiatal lány. Egyik nap aztán nyöszörögni kezdett. Mia felállt, és közelebb ment hozzá.
-Szia! Kórházban vagy.-mondta neki németül.
-Magyar vagyok. Tudsz magyarul?
-Igen. Szia. Én is magyar vagyok. Hogy hívnak?
-Sysy. Mért vagyok itt? Balázs hol van?

A bejegyzés trackback címe:

https://sysy-mia.blog.hu/api/trackback/id/tr534853907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fddd2b42c308148470b7140279ce8a4e 2012.10.19. 13:47:36

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:-)))))))))))))
puszi

zozo82 2012.11.09. 15:21:19

Mi az meghalt a blog?

bemaor 2012.11.12. 14:16:16

Nem halt meg, csak némi szünetet tartottam. Zűrös volt az elmúlt pár hetem. Ne haragudjatok! Holnap friss rész jön! puszi. :)

zozo82 2012.11.23. 09:22:24

go on, nothing to see hear anymore...

MARNEUS 2013.03.05. 09:33:21

Szia !

Nagyon jók az írások !
tessék folytatni !
Kiváncsian várom a folytatást :D

MAC
süti beállítások módosítása